Shopping
Hvilke leveringsmuligheder er der?
- DAO direkte: Som standard leveres via DAO direkte, som er hjemmelevering til døren for 39 kr.
- GLS pakkeshop: Du kan vælge at få leveret pakken via GLS pakkeshop til en valgfri pakkeshop. Her er prisen ligeledes 39 kr.
- Direkte afhentning: Du kan også afhente direkte på adressen i Taastrup, som er gratis. Dog skal afhentningstidspunktet aftales på forhånd, da der ikke er en fysisk butik.
Leverer I til udlandet? Do You Ship Internationally?
Der er ikke levering til udlandet pt.
Currently, International shipping is not available.
Hvor lang tid går der før jeg får min pakke?
Der går typisk 2-4 hverdage før du modtager din pakke. Har du valgt levering via DAO eller GLS får du et track and trace nummer tilsendt via email, hvor du kan spore din pakke.
Betaling
Hvilke betalingsmetoder er der?
OBS. betaling er pt. slået fra på sitet. Er der et kort du er ved at dø over at få fat på kan du skrive til os.
Vi modtager snart betaling via kreditkort;VISA og Mastercard.
Er det sikkert at handle online?
Vi bruger en dansk, betalingsservice, som leverer sikre betalingsgateways til webshops i Danmark.
Ordrer og returneringer
- Navigér til shop siden og søg efter produkter
- Læg varer i kurven ved at klikke “Tilføj til kurv”
- Evt. gå til kurv hvis du vil redigere de varer der er blevet lagt i kurven
- Gå til kasse når du er klar til at betale
- Indtast leveringsoplysninger, eks. navn, adresse, e-mail (hvortil track and trace samt faktura skal sendes til)
- Vælg leveringsmetode, eks. DAO direkte eller GLS
- Indtast kreditkortoplysninger
- Klik godkend og betal for at gennemføre ordren
Hvordan annullerer jeg eller ændrer jeg min ordre?
Hvis du har oprettet en bruger i forbindelse med ordren kan du logge ind og ændre din ordre. Ellers skal du skrive til kontakt@dowaji.dk med dine ændringer og reférer til din ordre via ordre-id’et som står på den ordrebekræftelse du har modtaget via email-
Behøver jeg en konto for at afgive en ordre?
Nej, du behøver ikke at oprette en bruger for at afgive en ordre.
Det kan dog gøre det nemmere for dig at redigere eller annullere din ordre, men det er ikke nødvendigt.
Hvis du har valgt standard leveringsmetoden, DAO direkte, eller GLS vil du modtage et track and trace link på email, hvor du kan følge din ordre. Hvis du ikke har modtaget et track and trace nummer kan du skrive til kontakt@dowaji.dk, så sender vi et til dig.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Du returnerer dit produkt ved at udfylde vores standard fortrydelsesblanket, der bl.a. skal ordre nr, varenummer, antal, samt årsag. Du finder blanketten her.
Fortrydelsesretten er standard 14 dage. Læs mere under Handelsbetingelser